Saturday 11 April 2020

WAKTU OPERASI SEMENTARA SEPANJANG TEMPOH PKP



InsyaAllah, bermula minggu hadapan, bengkel servis cermin kenderaan Nizam Autoglass Shah Alam akan beroperasi seperti butiran berikut:

Image may contain: text that says "WAKTU OPERASI SEMENTARA Isnin & Khamis sahaja 9 pagi- 4 4petang petang"


Slot penukaran cermin kenderaan adalah terhad. Pelanggan perlu membuat temujanji awal. Pelanggan walk in tidak diterima. Servis penukaran cermin kenderaan di rumah pelanggan juga dihentikan sepanjang tempoh PKP.

Pelanggan boleh membuat temujanji dengan memberi butiran lengkap seperti 'TARIKH, MASA, MODEL KERETA & BAHAGIAN CERMIN KERTA' melalui Whatsapp ke nombor di bawah:

📲 Puan Anis (019 242 9392)
📲 Encik Nizam (019 242 1992)

Surat TEMUJANJI SERVIS CERMIN KENDERAAN juga disediakan bagi pelanggan yang memerlukan sebagai dokumen perjalanan sekiranya terdapat sekatan jalanraya oleh pihak berwajib ketika dalam perjalanan ke bengkel kami.

Sama-sama lah juga kita mengamalkan pesanan kesihatan oleh KKM ketika berada di luar seperti memakai topeng muka, menggunakan hand sanitizer & penjarakan sosial. Juga turut berdoa agar negara kita pulih dan bebas Covid19. Aminnn...

No comments:

TERIMA KASIH 2022

  Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah. 2022 bakal melabuhkan tirainya. Dikesempatan ini, seluruh team Nizam Autoglass ingin menzahirkan uc...